Projekty

  • Gala Jubileuszowa 100 lecia NIPZ-PZH
    Gala Jubileuszowa 100 lecia NIPZ-PZH
  • Medializacja VII Forum Pacjentów Onkologicznych
    Medializacja VII Forum Pacjentów Onkologicznych
  • Kampania edukacyjna
    Kampania edukacyjna "Wykorzystaj czas na życie"
    skierowana do chorych na zaawansowanego raka piersi i ich bliskich
  • Obsługa korporacyjna INFARMY
    Obsługa korporacyjna INFARMY
  • Tydzień Wiedzy o wrodzonych wadach serca
    Tydzień Wiedzy o wrodzonych wadach serca
  • Kampania edukacyjna „Rada na Raka prostaty”
    Kampania edukacyjna „Rada na Raka prostaty”
  • Warsztaty edukacyjne dla dziennikarzy „MSD Zdrowie i Edukacja”
    Warsztaty edukacyjne dla dziennikarzy „MSD Zdrowie i Edukacja”
  • Koalicja Dla Wcześniaka
    Koalicja Dla Wcześniaka
    wsparcie medialne działań Koalicji dla wcześniaka, prowadzenie biura koalicji
  • Jestem przy Tobie
    Jestem przy Tobie
    Wsparcie Programu, który pomaga kobietom dotkniętym rakiem narządów płciowych oraz ich bliskim
  • Polska Koalicja na Rzecz Walki z Rakiem Szyjki Macicy
    Polska Koalicja na Rzecz Walki z Rakiem Szyjki Macicy
    Inicjatywa społeczna, zrzeszająca ponad 80 niezależnych podmiotów, które chcą ograniczyć w Polsce zachorowalność i umieralność z powodu raka szyjki macicy.
  • Przewlekła białaczka szpikowa
    Przewlekła białaczka szpikowa
    – projekt edukacyjny Novartis Oncology
  • Zaawansowany rak piersi
    Zaawansowany rak piersi
    – edukacja na temat choroby, kampania Tu i Teraz firmy Novartis Oncology
  • Kampania „Nie tylko moment”
    Kampania „Nie tylko moment”
    – dotycząca przedwczesnego wytrysku u mężczyzn
  • Porozumienie 1 czerwca
    Porozumienie 1 czerwca
    Charytatywnie - wsparcie działań inicjatywy obywatelskiej – Porozumienie 1 czerwca przy zorganizowaniu konferencji prasowej i protestu pod Ministerstwem Zdrowia
  • PTD
    PTD
    Nagłośnienie problemów chorych na cukrzycę typu II
  • J-elita
    J-elita
    Nagłośnienie problemów chorych na chorobę Leśniowskiego-Crohna
  • PR produktowy
    PR produktowy
    – informacja o suchym oku i kroplach Hyal-Drop multi firmy Bauch+Lomb
  • Nagłośnienie akcji w mediach
    Nagłośnienie akcji w mediach
  • Obchody Światowego Dnia Osteoporozy – nagłośnienie akcji w mediach
    Obchody Światowego Dnia Osteoporozy – nagłośnienie akcji w mediach
  • PolSenior
    PolSenior
    nagłośnienie opracowania i publikacji raportu „Rekomendacje polityki zdrowotnej i społecznej państwa w kontekście wyników badania PolSenior”
  • Masz pomysł-Masz patent
    Masz pomysł-Masz patent
    – Masz zysk - Program edukacyjny dla przedsiębiorców, realizowany dla Kancelarii Rzeczników Patentowych JWP (2009-11) – organizacja i nagłośnienie 11 warsztatów dla przedsiębiorców
  • CM MML
    CM MML
    - organizacja warsztatów edukacyjnych dla dziennikarzy poruszających tematy z dziedziny laryngologii z cyklu „Nowe trendy w laryngologii”
  • PR produktowy
    PR produktowy
    – edukacja na temat profilaktyki AMD i suplementacji przy pomocy preparatu Ocuvite/Ocuvite Complete dla Bauch+Lomb
  • Akcja Ocuvite Bus 2011 – koordynacja + nagłośnienie
    Akcja Ocuvite Bus 2011 – koordynacja + nagłośnienie
  • Charytatywnie - wsparcie działań Projektu Promyk Dnia na rzecz dzieci ze świetlic środowiskowych
    Charytatywnie - wsparcie działań Projektu Promyk Dnia na rzecz dzieci ze świetlic środowiskowych
  • Nagłośnienie akcji w mediach
    Nagłośnienie akcji w mediach
  • Nagłośnienie Programu GIS i Polskiej Grupy Ekspertów HCV
    Nagłośnienie Programu GIS i Polskiej Grupy Ekspertów HCV
  • Tydzień Urologii 2010 i 2011 – nagłośnienie i koordynacja akcji
    Tydzień Urologii 2010 i 2011 – nagłośnienie i koordynacja akcji
  • Szkolenie „Kryzys to wyzwanie” dla Zarządu Cintamani Poland
    Szkolenie „Kryzys to wyzwanie” dla Zarządu Cintamani Poland
  • 20-lecie preparatu Botox® - Allergan – współpraca przy organizacji konferencji prasowej (jako podwykonawca)
    20-lecie preparatu Botox® - Allergan – współpraca przy organizacji konferencji prasowej (jako podwykonawca)
  • Program CSR Zdrowa Planeta – Solvay Pharma (konsulting podczas tworzenia projektu)
    Program CSR Zdrowa Planeta – Solvay Pharma (konsulting podczas tworzenia projektu)
  • Krajowa Izba Gospodarcza „Przemysł Rozlewniczy” – 2 konferencje prasowe z okazji Światowego Dnia Wody (2010, 2011)
    Krajowa Izba Gospodarcza „Przemysł Rozlewniczy” – 2 konferencje prasowe z okazji Światowego Dnia Wody (2010, 2011)
  • Rak piersi – Roche (media relations) (jako podwykonawca)
    Rak piersi – Roche (media relations) (jako podwykonawca)
  • GlaxoSmithKline Consumer Healthcare – Schudnij zdrowo z alli
    GlaxoSmithKline Consumer Healthcare – Schudnij zdrowo z alli
  • GlaxoSmithKline Consumer Healthcare – launch medialny Sensodyne Ultraszybka Ulga
    GlaxoSmithKline Consumer Healthcare – launch medialny Sensodyne Ultraszybka Ulga
  • Odpowiedzialne samoleczenie – US Pharmacia (strategia, koncepcja rozwoju, współpraca z liderami opinii i partnerami Programu Zdrowie i ja
    Odpowiedzialne samoleczenie – US Pharmacia (strategia, koncepcja rozwoju, współpraca z liderami opinii i partnerami Programu Zdrowie i ja

Copyright © 2013 ExpertPR - All rights reserved

Agencja Interaktywna Warski