Poznaj nas

Agencja ExpertPR Consultancy, założona przez Elżbietę Brzozowską powstała w 2009 roku, oferuje pełny zakres usług PR i Public Affairs. W 2017 roku do zespołu dołączyła Ewa Matusiak i dzięki temu firma rozszerzyła zakres działań o marketing strategiczny. 

Elżbieta Brzozowska
Dyrektor Zarządzająca założycielka firmy ExpertPR

Zawsze chciała być lekarzem i dziennikarzem, dlatego została PRowcem od spraw medycznych. Pracowała blisko dekadę w GlaxoSmithKline, potem krótka przygoda z Danone Waters - Żywiec Zdrój upewniła ją w przekonaniu, że bliżej jej do zdrowia i medycyny. W 2009 roku stworzyła firmę ExpertPR oferującą działania z zakresu PR i Public Affairs oraz szkolenia medialne i kryzysowe. W 2017 roku połączyła siły z przyjaciółką i marketingowcem z ponad 20-letnim doświadczeniem Ewą Matusiak, z którą wspólnie tworzą firmę ExpertPR&FarmaKoncept, oferującą nie tylko usługi w dziedzinie komunikacji, Public Affairs i PR, ale i marketingu strategicznego.

Ukończyła Międzywydziałowe Indywidualne Studia Humanistyczne na Uniwersytecie Warszawskim, specjalizując się w Public Relations i marketingu medialnym, pomocy terapeutycznej i socjalnej oraz negocjacjach, mediacjach i rozwiązywaniu konfliktów. Dyplom socjologa uzyskała na Wydziale Stosowanych Nauk Społecznych UW. Wszystkie te umiejętności okazały się niezbędne w pracy dyrektora agencji PR. Po 10 latach pracy w korporacjach woli pracować dla korporacji niż wewnątrz. Dzisiaj koordynuje pracę zespołu, uczestniczy aktywnie w każdym projekcie, spotyka się z klientami i dziennikarzami, nadaje kierunki i nakręca do działania. Telefon powinna mieć na stałe wmontowany w rękę. Nie przypadkowo wynajęła biuro na ulicy Turkusowej – ma bzika na punkcie tego koloru. Wolny czas to marzenie, sensem jej życia jest rodzina – mąż, czworo dzieci i pies oraz przyjaciele. Czas liczy się od podróży do podróży, cała reszta jest środkiem do kolejnej przygody z nową kulturą i kuchnią.

Ewa Matusiak
Dyrektor ds. Strategii i Rozwoju

Ukończyła wydział Handlu Zagranicznego SGH w Warszawie, od początku skupiając się na zagadnieniach marketingowych. Świadomie przyjęła ofertę pracy w brytyjskiej firmie farmaceutycznej Wellcome, mając głębokie przekonanie, że pracując w tej branży będzie robiła rzeczy dobre i ważne dla środowiska medycznego i pacjentów. Uczestniczyła w kolejnych zmianach firmy – połączeniu Wellcome z Glaxo, dołączeniu Polfy Poznań oraz kupnie SmithKlineBeecham, które zaowocowało powstaniem firmy GlaxoSmithKline. Przez ostatnie lata pracowała w firmie NovoNordisk. Przez wszystkie te lata koncentrowała się na marketingu, poznając wiele obszarów terapeutycznych. Najwięcej czasu i serca poświęciła dermatologii, astmie i POChP, leczeniu uzależnień i diabetologii. Oprócz tematów czysto marketingowych zajmowała się również PRem, komunikacją zewnętrzną i wewnętrzną oraz opracowywaniem koncepcyjnym spotkań firmowych. Ciekawym i rozwijającym doświadczeniem był udział, w tym również koordynacja jednej z edycji, programu stażowego dla utalentowanych absolwentów uczelni, zainteresowanych rozwojem i budowaniem kariery w branży farmaceutycznej. Przeprowadziła wiele spotkań rekrutacyjnych, które traktuje jako cenne doświadczenie dla obu stron – rekrutującej i rekrutowanej. Szukając nowych wyzwań i doświadczeń zdecydowała się na dołączenie do prężnego zespołu ExpertPR – aby rozbudować zakres usług strategicznych i marketingowych firmy oraz aby rozwinąć własne umiejętności i kompetencje. Wierzy, że warto wychodzić ze strefy komfortu, uczyć się i szukać nowych wyzwań. Cieszy ją możliwość poznawania nowych ludzi i tematów. Uwielbia rozmawiać z ludźmi. Praca jest bardzo ważna, jednak nie ważniejsza niż towarzyszenie we wrastaniu 2 córkom, które są sensem jej życia. Stara się uwrażliwić je na innych ludzi i wspierać zainteresowanie światem poznawanym poza ramami wyznaczanymi przed ekranem iPhona. Co w tych czasach nie jest łatwe, wie to każdy rodzic nastolatka! Jej pasją są podróże i książki. Kolekcja tych ostatnich, oczekujących na moment, w którym znajdzie czas by je przeczytać, narasta. I choć czyta w każdym wolnym momencie, i zdaje sobie sprawę, że ma zapas lektury na parę lat… to nie może powstrzymać się przed kupowaniem następnych. Pociesza się, że bywają gorsze uzależnienia 😊

Adriana Misiewicz
Starszy Konsultant ds. PR

W ExpertPR od marca 2012 roku. Wcześniej pracowała w marketingu i sprzedaży w GlaxoSmithKline, Medical Tribune i Eniro Polska. Absolwentka Zarządzania i Marketingu Szkoły Głównej Handlowej. Studiowała również podyplomowo w SGH.

Chciała być pediatrą, dlatego ogromną przyjemność sprawia jej współpraca z Koalicją dla wcześniaka i Fundacją Serce Dziecka. Inne tematy zdrowotne też nie są jej obce. Prowadziła projekty z zakresu zaawansowanego raka piersi, nowotworów narządów rodnych u kobiet, PBSz (przewlekłej białaczki szpikowej). Zajmowała się również zaćmą, reumatologią, radiologią i sprzętem medycznym, z tematów nie-medycznych: komunikacją dla Wydziału Prawa i Administracji Uczelni Łazarskiego. Jest firmowym „filmowcem” – uwielbia wymyślać scenariusze, a potem je realizować (oczywiście z pomocą profesjonalnego zespołu operatorów kamer, dźwiękowców i producentów), a także firmowym „PowerPoint Managerem” – każdej prezentacji jest w stanie nadać nowy look. Jest nieprzemakalna i wszystko bierze na klatę.

Uwielbia spędzać czas z rodziną – dwiema córkami i mężem. A po pracy poszukuje inspiracji kulinarnych, planuje wojaże i spotyka się z paczką sprawdzonych w bojach przyjaciół.

Karolina Wichrowska
Starszy Konsultant ds. PR

Ukończyła studia na Wydziale Hotelarstwa i Gastronomii, jednak to praca PR-owca stała się jej powołaniem. Doświadczenie w branży PR i Public Affairs zdobywała pracując w GlaxoSmithKline i Green Stream Communications. Z ExpertPR związana od 2011r.

Od początku nie bała się trudnych tematów i z jej pomocą pacjenci chorzy na Leśniowskiego Crohna uzyskali łatwiejszy dostęp do terapii biologicznej, co zaowocowało także pierwszą w życiu JEDYNKĄ w Dzienniku Gazecie Prawnej. Nieustannie edukuje na temat szczepień przeciwko wirusowi HPV i stara się zainteresować media w całej Polsce bezpłatnymi szczepieniami. Wspiera kampanię edukacyjną na temat zaawansowanego raka piersi "Wykorzystaj czas na życie". Organizatorka niezliczonej ilości konferencji i warsztatów dla mediów, m.in. dla MSD Polska pt. „MSD Zdrowie i Edukacja” oraz „Nowe trendy w laryngologii” dla Centrum Medycznego MML.

Ma ksywę „sokole oko”, bo znajdzie najmniejszy błąd w każdym tekście, który dostaje do sczytania. Raporty medialne wyskakują jej spod palca i jako najmilszy głos w agencji dzwoni do dziennikarzy. Podczas burzy mózgów zabija pomysłami. Po pracy chętnie chodzi do kina, uzależniona od dobrego jedzenia - w szczególności sushi.

Sandra Dworak
Młodszy Konsultant ds. PR

Od września 2016 r. w zespole ExpertPR, gdzie stawia swoje pierwsze kroki w zawodzie PR-owca. Ukończyła filologię polską na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie z dwoma specjalizacjami: nauczycielską i komunikacją językową – media, reklama, PR. Z dwóch dróg kariery wybrała PR, który skusił ją różnorodnością zadań, potrzebą bycia kreatywnym i pracą z ludźmi. Zdecydowała pracować w firmie działającej w obszarze zdrowia, bo jak sama mówi - „zawsze chciała robić coś dobrego dla innych”. Nowe zadania traktuje jak wyzwania, tabelki w excelu nie mają przed nią żadnych tajemnic i z pasją przeszukuje teksty w poszukiwaniu literówek i źle postawionych przecinków.

Po pracy, słuchając godzinami muzyki filmowej, pisze powieści „do szuflady”, rysuje, maluje, klei, czasem zdarza jej się owijać w bawełnę. Spędza czas z inspirującymi ludźmi i zawsze znajdzie kilka minut na posiedzenie na kanapie z kotem na kolanach i z dobrą książką w ręku.

Copyright © 2013 ExpertPR - All rights reserved

Agencja Interaktywna Warski