Nasze kompetencje

Strategia
PR korporacyjny
i produktowy Public Affairs
Marketing – od strategii
do realizacji

Kampanie
Kampanie edukacyjne
i informacyjne na poziomie ogólnopolskim
i regionalnym – od pomysłu, przez realizację, do raportu końcowego

Wydarzenia
Organizacja imprez okolicznościowych (np. jubileuszy, zjazdów, warsztatów) – od koncepcji, po zaproszenie ciekawych prelegentów
i pełną realizację wydarzenia

Edukacja
Tworzenie materiałów edukacyjnych dla pacjentów, ich opiekunów, lekarzy, farmaceutów
i pielęgniarek, np. ulotek, broszur, poradników, plakatów, roll- up’ów

Social Media
Zarządzanie profilami
w mediach społecznościowych, budowanie społeczności, prowadzenie profili, moderacja dyskusji

Szkolenia
Organizacja i prowadzenie szkoleń z komunikacji, wizerunku, autoprezentacji, zarządzania sytuacjami kryzysowymi, medialnych.


Strony WWW
Prowadzenie stron internetowych – przygotowywanie koncepcji i treści stron.


Czasopisma
Wydawanie czasopism dla pacjentów – redakcja treści, przygotowywanie artykułów, skład graficzny
i druk


Akcje informacyjne
Nagłośnienie problemów pacjentów, towarzystw naukowych i innych grup społecznych np. problemy
z diagnostyką, dostępem
do leków i leczenia.



Współpraca
Efektywna współpraca
z liderami opinii,
ekspertami, organizacjami pozarządowymi, dziennikarzami i decydentami


Konferencje prasowe
Organizacja spotkań prasowych, przygotowywanie materiałów dla mediów


Filmy
Opracowanie scenariuszy
i produkcja filmów
i animacji, np. o stowarzyszeniu, o chorobie, o problemach z leczeniem oraz innych tematach edukacyjnych