Nasze kompetencje

Strategia

PR korporacyjny
i produktowy 
Public Affairs
Marketing – od strategii
do realizacji

Kampanie

Kampanie edukacyjne
i informacyjne na poziomie ogólnopolskim
i regionalnym – od pomysłu, przez realizację, do raportu końcowego

Wydarzenia

Organizacja imprez okolicznościowych (np. jubileuszy, zjazdów, warsztatów) – od koncepcji, po zaproszenie ciekawych prelegentów
i pełną realizację wydarzenia

Edukacja

Tworzenie materiałów edukacyjnych dla pacjentów, ich opiekunów, lekarzy, farmaceutów
i pielęgniarek, np. ulotek, broszur, poradników, plakatów, roll- up’ów

Social Media

Zarządzanie profilami
w mediach społecznościowych, budowanie społeczności, prowadzenie profili, moderacja dyskusji

Szkolenia

Organizacja i prowadzenie szkoleń z komunikacji, wizerunku, autoprezentacji, zarządzania sytuacjami kryzysowymi, medialnych.

Strony WWW

Prowadzenie stron internetowych – przygotowywanie koncepcji i treści stron.

Czasopisma

Wydawanie czasopism dla pacjentów – redakcja treści, przygotowywanie artykułów, skład graficzny
i druk

Akcje informacyjne

Nagłośnienie problemów pacjentów, towarzystw naukowych i innych grup społecznych np. problemy
z
diagnostyką, dostępem
do leków i leczenia.

Współpraca

Efektywna współpraca
z liderami opinii,
ekspertami, organizacjami pozarządowymi, dziennikarzami i decydentami

Konferencje prasowe

Organizacja spotkań prasowych, przygotowywanie materiałów dla mediów

Filmy

Opracowanie scenariuszy
i produkcja filmów
i animacji, np. o stowarzyszeniu, o chorobie, o problemach z leczeniem oraz innych tematach edukacyjnych

Potrzebujesz specjalistów?
Przyślij nam brief!

8 + 6 =