Ewa Matusiak

Dyrektor ds. strategii i rozwoju

Ukończyła wydział Handlu Zagranicznego SGH w Warszawie, od początku skupiając się na zagadnieniach marketingowych. Świadomie przyjęła ofertę pracy w brytyjskiej firmie farmaceutycznej Wellcome, mając przekonanie, że pracując w tej branży będzie robiła rzeczy dobre i pożyteczne dla środowiska medycznego i pacjentów. Uczestniczyła w kolejnych zmianach organizacji – połączeniu Wellcome z Glaxo, dołączeniu Polfy Poznań oraz kupnie SmithKlineBeecham, które zaowocowało powstaniem koncernu GlaxoSmithKline. Łącznie w firmie spędziła 20 lat. Kolejne prawie 3 lata pracowała w NovoNordisk. W swej pracy koncentrowała się na marketingu, a oprócz tematów czysto marketingowych zajmowała się również edukacją zdrowotną, PRem, komunikacją zewnętrzną i wewnętrzną oraz opracowywaniem koncepcyjnym wydarzeń firmowych. Przeprowadziła wiele szkoleń oraz spotkań rekrutacyjnych. Poznała wiele obszarów terapeutycznych, najwięcej czasu i serca poświęciła dermatologii, astmie i POChP oraz diabetologii.
Od początku 2017 roku współtworzy firmę ExpertPR&FarmaKoncept rozbudowując zakres usług strategicznych i marketingowych. Wierzy, że warto wychodzić ze strefy komfortu, uczyć się i szukać nowych wyzwań. Cieszy ją możliwość poznawania nowych ludzi i tematów. Jej pasją są podróże i książki. Kolekcja tych ostatnich, oczekujących na przeczytanie, narasta. I choć czyta w każdym wolnym momencie, i zdaje sobie sprawę, że ma zapas lektury na parę lat… to nie może powstrzymać się przed kupowaniem następnych. Pociesza się, że bywają gorsze uzależnienia.