Kampania edukacyjna „Uspokój jelita”

(od czerwca 2020)

Kampania edukacyjna „Uspokój jelita” jest prowadzona od czerwca 2020 roku. Projekt dedykowany pacjentom cierpiącym na Zespół Jelita Nadwrażliwego.

Zespół jelita nadwrażliwego (ZJN) to przykra choroba, która wpływa na istotne pogorszenie jakości życia pacjentów. Schorzenie może nawet doprowadzić do absencji w pracy i spowodować niechęć chorych do wychodzenia z domu. Na Zespół Jelita Nadwrażliwego choruje dwa razy więcej kobiet niż mężczyzn, a przyczyny tej dolegliwości nie są do końca poznane. Ogromny wpływ na podniesienie jakości życia i samopoczucia pacjentów, mają odpowiednio dobrana dieta, farmakoterapia, a także umiarkowany wysiłek fizyczny i zadbanie przez pacjenta o swój dobrostan psychiczny, zmniejszenie czynników stresowych, które mogą powodować nasilenie objawów choroby.

Kampania „Uspokój jelita” zachęca do wprowadzenia właściwych nawyków żywieniowych, propaguje aktywny styl życia oraz edukuje na temat Zespołu Jelita Nadwrażliwego.

Partnerem wspierającym kampanię jest firma Viatris.

 

  • Opracowanie strategii komunikacyjnej
  • Współpraca z ekspertami: lekarzem, dietetykiem, psychologiem, fizjoterapeutą
  • Prowadzenie profilu kampanii w SoMe
  • Koordynacja nagrań video z ekspertami
  • Opracowanie postów oraz grafik na profil kampanii w mediach społecznościowych